تمرینات حاملگی
ژیمناستیک برای مادران جوان
تمرینات حاملگی - تمرینات حاملگی

مادرهای جوان، بخصوص در بچه اوًل وقت بسیار کمی دارند تا بخودشان فکر کنند.با این وجود باید یکربع ساعت در روز،هرطور شده برای خودشان وقت بیافرینند.مثلاً وقتی بچه در خواب است.

تمرین قوی کردن عضلات دور سینه.

ژیمناستیک برای مادران جوان

صاف بنشینید ،کف دست ها را بهم فشار دهید. آرنج ها بالا باشند.چند ثانیه این فشار را نگهدارید.چند بار تکرار کرده و آرام آرام فشار رازیاد کنید. شما میتوانید تمرین را در طول روز ،بعنوان مثال بعد از مسواک زدن جلوی آئینه انجام دهید.همچنین صحیح ایستادن را هم میتوانید تمرین کنید. چنانچه در دوران حاملگی توپ ورزشی بزرگ خریده اید میتوانید در تمرینات خود از آن استفاده نمائید.

 

 
ژیمناستیک برای خانم های حامله
تمرینات حاملگی - تمرینات حاملگی

روی زمین نشسته پا ها را در هم قلاب کنید . دستها را در مقابل سینه بهم فشار دهید .ران ها بطرف زمین فشار میاورند. این حالت را 10 ثانیه نگهدارید و سپس دوباره تکرار کنید.

ژیمناستیک برای خانم های حامله